torsdag 24. januar 2008

Tur på fjellet - fra sol til snø storm!

Dina - Indora og Fru Rose
I dag har det vært pluss 5 grader og varmt. Tidlig tok jeg med hundene på tur. Tenkte jeg skulle benytte det flotte været. Men der ble vi overasket. Knall sol til snøstorm på under 20 minutter. Glemmer jo helt at jeg er på fjellet... Men vi koste oss for det. Flere bilder fra turen her!
Fru Rose i farta!
Flott utsikt (før stormen kom) Her værer Annemor noe. Hun fant et dødt rødyr under snøen. Også en hjort. Hun gravde nesten 1.5 meter ned i snøen og lagde en gjennomgang, fra det ene dyret til det andre. Også Fru Rose da, hun var med hun også! Men måtte ha et lite dytt i baken for å komme over kanten..

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fine turmuligheter du har på Biri. Ønsker meg en plass jeg kan være helt trygg for biler jeg og. Fått litt panikk i så måte. Blir gøy å reise på valpeshow sammen - får jo prøve og vinne litt hver med stjernene våre ;-) Klem