torsdag 3. januar 2008

Romjulstur sammen med Pernille,Turid, Bessie og Charlin

Lørdags ettermiddag ringer Turid meg og sier at hun er på vei opp på Biri! For en julepresang! Kjempekoselig, og det artige var jo at Pernille og jeg hadde gjort alt klart til en koselig kveld med pinnekjøtt, fyr i peisen, masse snop og skulle virkelig kose oss. Så flott at Turid kom også, sammen med Charlin og Bessie. Passet jo helt perfekt. Pernille tok på skiene og sele på Arjo. Ut på tur med 7 hunder (eller var det 6..?), men mange var det i alle fall. Dina, Indora, Annemor, Berssie, Charlin, Raska og Arjo (sistnevnte lever nå i sin egen lille parringsverden, da både Dina og Indora har løpetid.) Så han fikk i oppgave å dra Pernille på ski. Her er det ca 90 cm med snø, og i skrivende stund, så snør det faktisk ennå! Egentlig litt snø storm. Det var ikke lett for Pernille å bli dratt av en svime som Arjo, som plutselig "Å der er hun jo" svinger, og smatt ut til siden, eller rett og slett bråsnudde. Men på dette bilde, ser de jo ganske flinke ut!
Flere bilder kan du se her
Dina, Bessie og Indora Bessie - dødskult i snøen! Turid sammen med Indora, Raska og Charlin Nå har Pernille reist og jeg savner henne veldig. Vi har kost oss masse sammen i jula, men hun ble syk når hun kom til meg. Alle planene vi hadde, ble liksom ikke noe av, men vi koste oss veldig for det. Øystein var her også sammen med oss julehelgen og nyttårshelgen, noe som var veldig koselig. Da hadde vi også besøk av Merethe og Tormod og mine tantebarn. De hadde kjøpt en gedigen rakett, som sikkert fremdeles svever i universet uten at den har blitt vakker. Raketten var det store høydepunktet, og svipp, der frosvant den, som et lite "puff"... Vi hadde også "singstar" konkurranse. Takk og pris for at vi bor litt "alene" så ingen ble forstyrret. Bortsett fra " leieboeren" min i 2. etg. Nå har jeg for godt flyttet ned i 1. etg. Kommer ikke til å sove mer der oppe nei!

Ingen kommentarer: