tirsdag 15. januar 2008

Dura, Fru Rose, Pernille og jeg dro på besøk til Turid og Badirasjentene

Lørdag dro jeg og valpene hjem på Langerød og plukket opp Pernille og dro på tur. Vi skulle på trening sammen med Turid, Eva og Fie. Jeg gledet meg veldig, og når jeg gleder meg til noe, så må jo ting skje. Det værst tenkende været kom jo så klart den dagen jeg skulle kjøre hjem til Langerød. Nesten 5 timer brukte jeg. Dvs 2,5 time lengre tid enn normalt. Ganske irriterende. Pernille og jeg tok med oss mat og drikke og dro av gårde. Det grusomme været. Heldigvis ble det ikke noe trening, så vi inntok plass hos Turid og koste oss med medbrakte reker og pizza. Her var vi tilsammen 9 hunder og 5 personer. Skal si det var koselig. Etterpå dro Pernille og jeg hjem til Øystein. Der var det godt og komme. Arjo, Kaja og Raska ble alle kjempe glade for å se meg igjen. Pernille ble med tilbake til Biri og vi brukte nesten 4 timer hjem. Bilene lå strødd langs veien. Grusomt vær. Hjemme ventet de voksne hundene som lå godt og varmt ute under varmelampene, kjempe trøtte....
Her er Pernille med Fru Rose og Fie med Duracell.
Alle samlet! Eva med Alphi, Wilma og Penny, Turid med Charlin, Bessie ligger under bordet, Pernille og Fru Rose, Fie og Duracell. På gulvet ligger Zoi og Pepita. (Penny ligger med hodet under pulten - koser med en bamse...)

Ingen kommentarer: