lørdag 14. januar 2012

Endelig, (tror jeg) er vi på nett igjen. Vi prøver:)

Her er Snuppa, Baby og Annemor. Snuppa er kun 3 mnd gammel.. Nr 2 (bak Baby)
Først vil jeg gratulere alle med de flotte resultatene som har vært i 2011. Det har vært noen flotte hunder som har vist seg i ringene, jaktprøver og på blodspor.
2011 har vært et flott år for oss i utstillingsringen. "Baby" Excellent Touch Of Dina har blir Nuch, BIR og BIS. Hun har også gått et reelt blodspor hvor vi fant elgen, hvor jeg kan skrive under på at både matmor og Baby var litt nervøse... Snuppa jobber som isbryter i Mjøsa om dagen. Annemor fanger mus, Baby holder post på en fire meters høy snøbrøytehaug (hun har nemlig sett ufo (snøscooter....)) som lyser oppe i fjellene.. Arjo har ansvar får at all ved skal ut fra garasje og ut på gårdsplassen.
Charlin, Carita Capientes Av Badiras har også gjort det bra på utstilling med excellent på alle utstillingene. Noe Baby og jeg har erfart ikke kommer av seg selv. "(Blått er rått :))"
Utstillingen i Trondeim ble vi kjendis hos alle turister på Rica Hotel Nidelv da Arjo veltet alle de flotte palmene i lobbyen og Snuppa satte seg fast i svingdøra. Svingdøra måtte restartes på nytt med både sikring og elektrikker. Men vi dro da hjem med Cert og BIR på Baby og Excellent på Snuppa.
Nå håper vi at ting roer seg med jobb, da 2011 har vært slitsomt. Heldigvis har mine foreldre flyttet opp til Brumunddal. De hjelper oss masse og gjør det mulig for oss å reise bort.
Vi savner Turid, Pernille og Badirasjentene veldig, men vi har klart å besøke dem når vi har hatt mulighet og håper at 2012 blir bedre.
Vi ønsker dere alle et Godt Nytt År. Nå skal Snuppa og jeg på jakt-trening :)
(og Baby og jeg må begynne med jogging igjen. Pokker ta den julematen)

Ingen kommentarer: