søndag 16. september 2007

Flott utstilling på Holemoen

Dommer: Børge Espeland

Anemone Nemorosa Av Badiras: 2 konk med CK
Caritas Capientis Av Badiras: nr. 4 i valp 4-6 mnd.
Claire De Lune Av Badiras nr. 2 valp (Maxiboy)
Citius-Altus-Fortius Av Badiras nr. 3 valp (Thomas)
Comovivir Para Siempre Av Badiras nr. 4 valp (Ludo) "juni" ble ikke plassert, men fikk en kjempe fin kritikk og de var veldig flinke i ringen!
Alle sammen var det. Bare Turid Sin Av Badiras: 1 AK

Igjen gjorde Astrid sine valper det bra! Kom hjem med en BIM rosett denne gange også! Bra det!

En utrolig koselig utstilling, men igjen så måtte det blåse så forferdelig. Aldri kan det være vinnstille. Det var folksomt rundt teltene våre med valpekjøpere. Det satt jeg veldig stor pris på, selv om jeg kanskje kunne virke litt fraværende i perioder, men det har sine forklaringer. Takk til Turid som var der for meg og tok seg av de. Du er bare en reddende engel til en hver tid!

Og Yngve.. (kennel Smiekollen)... neste gang jeg drar på utstilling, skal jeg høre om du skal dit. For jeg er sikker på at dukker ikke du opp, så kanskje det er håp for en annen stakkar oppdretter. Gratulerer også til Wenche (Kennel Vi-Vi's) som også tok rent bord. (de kom forresten sammen på utstillingen, så jeg vet ikke jeg, hvilken taktikk de bruker, men noe er det i alle fall.)
Også klarte jeg igjen å kjøre feil i Hønefoss. Neste år skal jeg be de merke NRK i sentrum i Hønefoss. For hallo... rote i 45 minutter i sentrum og plutselig var jeg på vei til Bergen. Bare spør meg om alle butikker, bensinstasjoner, banker, post og rådhus i Hønefoss. Jeg er et vandrende kart for Hønefoss Sentrum! GPS's min svikta meg den også... Hva er det jeg gjør galt om dagen??!! Vi spiste en koselig middag på en kinarestaurant hvor vi satt helt alene.. hm. hvor var alle de andre gjestene tro?

1 kommentar:

Turid Guii-Larsen sa...

Gratulerer med kjempe flott resultat på Anne i går :-D Det var det lille pelslaget som fortsatt mangler da som skulle hindre dere i å ta certet. En bitte liten plass i fra bare.... Neste gang Kathrine!! :-D

Klem Turid