onsdag 15. august 2007

Bjerke Travbane NKK

Så glad har jeg vel aldri vært før for å komme på en reserveplass. Men å stille i en champion klasse med Arjo, sammen med alle de store "gutta" med titler som jeg bare kan drømme om å få, fikk meg til å være helt skjelven i knærene - pluss at jeg var helt gåen etter all joggingen dagen før på Elverum.
Jeg er stolt av Arjo. Han fikk en kjempe fin kritikk og dommeren likte typen veldig godt. Hun sa han viste seg veldig bra og bevegde seg helt fantastisk. Han trenger bare litt mer volum, noe jeg er helt klar over. Han er lang og trenger mer "masse" på kroppen og bli mer rund ribba. Men det kommer, stakkars, gutten har jo akkurat fylt 2 år. Min gode, sterke og tøffe "brumlebass"!
"Tante Dorris" ble tørket støv av og tatt med til Bjerke - uten pels - men fikk førstepremie med kjempe fin kritikk. (jeg skulle melde på Annemor, men klarte å melde på feil tispe... igjen.)
"Bessie" var den som kom lengst av tispene. Hun ble med en runde til.. i allefall. En fin første premie på henne også, med flott kritikk.
"Rambo" slo til med CK denne gangen også. Grattis Astrid! Stå på - du er flink.
Altså:
A Mi Manera Av Badiras 5 chk med CK
Kephles Indira to Badiras 1 AK
Bare Turid sin Av Badiras 1 AK
Bare Tøffest Av Badiras 6 konk med CK

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid morsomt å lese dine "skriverier" :-).Arjo er en fin gutt han.

Signe

Turid Guii-Larsen sa...

Nå er jeg virkelig imponert Kathrine!! En ting er at du har fått byttet bakgrunn på bloggen din, men at du også har fått lagt ut Badiras-headingen, det imponerte :-D Du har jo blitt en liten kløpper innen bloggverden allerede. Godt jobba til deg også :-D
Klem Turid