mandag 25. oktober 2010

Ferie i Brønnøysund- Høsten 2010

Etterlengtet ferie kom i oktober. Jeg tok med alle hundene og tok turen til Brønnøysund til søster og svoger sitt sommerhus. Ute på ei øy, med flott natur og masse fisk. Men fy for en laaaang tur. 12 timers biltur, alene med 5 hunder hvor Snuppa på 4 mnd var utrolig flink. Heldigvis dro mine foreldre med sine to hunder også samtidig med meg til Brønnøysund. Kjempekoselig tur hvor jeg fikk sett Norge fra Biri til Brønnøysund på sin beste side.
Her er første stoppested på Alvdal. Ei lita hytte på størrelse som et dukkehus. Fem golden..
Jepp, det var trangt, men koselig.
Her tok jeg med alle hundene og kjørte på toppen av et kjent fjell på Alvdal. 1700 moh. Brrr. det var kaldt, men for en utsikt.!!
Neste stopp var Trondhjem. Her bodde vi på en campingplass hvor det så klart måtte bo en familie der med 3 hunder og 9 kaniner... Som gikk i bånd. Utfordring..
Siste stopp var Brønnøysund. Her bor jeg i en Rorbu. En stor hytte med alt du kan tenke deg.
Snuppa sjekker krabbene
Arjo har fanget fisk.. Alle sammen bader på de utrolige fine strendene. Vannet var krystallklart og sanden var helt hvit.
Svoger tar opp garnet.
Snuppa hjelper til med å rense garnet..
Snuppa og Andreas ser på TV

Ingen kommentarer: