tirsdag 2. oktober 2007

Snart ett år siden Nordisk Vinnerutstilling

Nå er det snart ett år siden Arjo (A Mi Manera Av Badiras) vant på Nordisk Vinnerutstilling med Cert og res. Cacib. Det har vært et spennende år for Arjo. Han har blitt far til 15 valper og venter avkom i Sverige i oktober. Han har blitt Nuch og beste hanne 2 ganger, og blitt ofte plassert i beste hannhundklasse. Nå er det snart klart for Norsk vinnerutstilling i Hamar. Der kommer hans bror, Ancora Imparo Av Badiras, som mangler storcertet for å bli Nuch., hans søster Anemone Nemorosa Av Badiras skal også være med. Så der blir det "søsken treff.." - Ikke nok med det, men Dina, deres mor (lille trille) skal tørkes støv av, og skal så klart være med.
Her er Arjo etter at han blir klassevinner på Nordisk 2006
Kephles Indira To Badiras skal også være med. På Nordisk i fjor ble hun nr. 4 med CK. Jeg håper at Bare Turid sin Av Badiras også får vært med i år. Hun er meldt på, så jeg håper vi får det til.
Så kennel Badiras har meldt på 6 hunder til Norsk Vinnerutstilling 2007
(Hvordan jeg skal klare det, vet jeg ikke....:) )
Nå er det klart :
Indora handles av Signe - Kennel Bildvin
Bessie handles av Fie
Dina og Busse handles av Carro - Kennel Boisendale
Annemor og Arjo handles av meg!

Ingen kommentarer: