fredag 31. august 2007

Valpetreff

Hei alle valpekjøperne! Jeg hadde planer om å ha valpetreff neste helg - helgen 8-9 september her på Biri, men surrete som jeg er, bråvokner jeg og kommer på at jeg har meldt på til Stavanger med Annemor og Busse. Pga at det er NKK utstilling. Nå vet jeg ikke om jeg orker å kjøre så langt alene denne gangen, så jeg må virkelig gå i tenkeboksen disse dagene. Baily kan ikke neste helg.
Vi kommer nærmere med info. Hilsen en som er like surrete som det Arjo er om dagen.

1 kommentar:

Unknown sa...

hei
høres ut som dere hadde det gøy i kristiansand- gratulerer alle!
Vi gruer (mest Eva) for utstilling i Vikersund!- masse prestasjonsangst. Jeg gruer mest til å bade-liker ikke vann- det hjelper ikke hvor mye jeg enn knurrer- vann er til slafse tunga i!
Flott om det valpetreff 8-9 september blir utsatt, for da kunne ikke vi- og det hadde vært så gøy å treffe søsken!
hilsen fra Juni